Håndtering af spildevand og andre bæredygtige tiltag bliver indholdet i den nye kampagne. Foto: Grundfos.
WARSZAWA: Den danske ambassade i Polen indleder i 2011 en ny kampagne for at fremme dansk know-how, teknologi og løsninger inden for vedvarende energi og energieffektivitet.
Polakkerne skal lære Danmark at kende som et land med viden og erfaring inden for bæredygtighed.
Med det formål vil den danske ambassade i Warszawa i 2011 gennemføre en kampagne, som skal synliggøre den danske viden og erfaring inden for energi og miljø.
Kampagnen bygger oven på tilsvarende kampagner, som ambassaden har gennemført siden 2006.
Bred målgruppe
Målgruppen vil være alle relevante grupper i det polske samfund herunder private forbrugere, studerende, virksomheder og offentlige myndigheder.
Kampagnen bliver gennemført i samarbejde med række danske virksomheder og har følgende hovedpartnere: Danfoss, DONG Energy, Grundfos, Rockwool og Velux, oplyser den danske ambassade i Warszawa.