Konkurrence skal lokke danskere til Polen

    DSC02771_0

    En af de seks weekendture, der er på spil, går til havnebyen Gdansk ved Østersøen. Arkiv-foto.


    KØBENHAVN: Polens Turistorganisation har søsat en stor kampagne, hvor man kan vinde en weekend i Polen.


    Polens Turistorganisation promoverer i øjeblikket Polen i den danske hovedstad med en stor kampagne på plakater i hele byen. Kampagnen indeholder en konkurrence, hvor man kan vinde en weekendtur for to personer til seks forskellige destinationer i Polen, som man selv kan vælge imellem.

    Forklar hvorfor

    Reglerne er nemme. Man skal scanne den QR-kode, som findes på kampagneplakaterne eller besøge hjemmesiden polen.travel og bruge sin kreativitet og fantasi til at beskrive og forklare, hvorfor man gerne vil vinde den valgte smuttur.

    Stor interesse

    – Danskerne er meget opfindsomme med deres svar, og vi har fået korte digte og andre sjove henvendelser, siger Aleksandra Adler fra Polens Turistorganisation til polennu.dk.

    Ifølge Aleksandra Adler har kampagnen, som startede i slutningen af august, haft stor interesse blandt københavnerne. Der er indtil videre sendt næsten 400 svar, og der har været en markant stigning i antallet af besøgende på hjemmesiden polen.travel.

    Flere byer

    Turistorganisationen håber at kunne lave lignende kampagner i fremtiden i andre byer i Danmark. Gennem kampagnen vil Polens Turistorganisation gøre danskerne opmærksomme på, at der er mange byer og steder, der er værd at se i Polen. Kampagnen i København slutter den 24. Oktober 2013.

    6 forskellige pakker

    I konkurrencen kan man vælge mellem seks forskellige weekendture. Der findes pakker hvor man kan besøge storbyer som Warszawa, Gdansk, Lodz og Krakow, og derudover er der to pakker til aktiv ferie og golf og spa. Man kan læse mere og deltage i konkurrencen på kampagnens hjemmeside

    LÆS MERE
    Eksternt link: polen.travel/dk/konkurrence